Att vilja sex


(Bilden är min egen och skyddad av upphovsrättslagen)


Sex är en enda stor klychsa; En dubbelmoral som infiltrerar varenda vrå i samhällets inre. Du ska inte ha sex för tidigt, skydda dig! Sex ger aids, sex är helt naturligt, sex är våldtäkt. Ha inte sex innan bröllopet! Sex ger bättre hälsa. Bästa ställningen till bästa orgasmen. Jag kan fortsätta. Vad ska vi tycka? Är det magiskt, eller bara äckligt? Var går gränsen till snusk, var är det inte längre "att älska". Jag älskar sex, sex ger avslappning, tar bort tiden och vardagen en stund - bäst av allt är att ha det med personen som man så innerligt älskar. Vissa har förkärlek för lite kinky och andra gör inget annat en gamla hederliga missionären. Oavsett så är det precis lika vanligt som att äta och skita. Om jag får en dotter eller son - vad ska man säga? "Sex är underbart - men vänta tills du är stor nog, typ 45 när jag inte längre behöver oroa mig för vem du har sex med, ha bara sex med den det verkligen känns rätt med, skydda dig, dubbla kondomer, p-piller och en elpistol i trosorna, möjligtvis pepparspray för ofrivilliga handpåläggningar...?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0