Genom pappas röv

Jag hatar dem! Äckliga skitungar som varken lärt sig prata normalt eller bete sig mot andra människor, inte ens äldre än dem själva. Det finns ingen respekt alls, inget hopp om det heller, småglin som försöker vara tuffa inför sin vänner, som praktiskt taget inte ens är några vänner, eftersom att de säkert skulle vända på klacken så fort något inte passade. Vad är det med dessa människor? Fick de inte tillräckligt med uppmärksamhet när de var små eller har deras föräldrar daddat med dem så förskräckligt att de tror att de äger världen?

Jag var, som vanligt stolt, efter ett löppass runt vattnet. Strosade hemåt med ett smått leende på läpparna efter att ha lyckats springa varvet under 15 minuter. Skitbra! tänkte jag...Men då så som när, händer det självklart, att man då och då råkar komma i närheten av dessa små naziåringar, inte värda skiten under sina egna skor, och får för sig, mitt i sitt eget samtal, att störa en helt okänd människa på hennes väg hemåt. Och det duger dock inte bara med att skrika något fult för att verka cool, nej, vi kastar sten på henne, och skriker "Ursäkta...eh...att jag träffa en ko...!" Vad fan, jag menar, vad fan är det egentligen som händer? Förövrigt vet jag att jag varken ser ut som en ko eller borde ta åt mig av deras äckligheter, men dock så gör jag det, ja, för jag är ju bara en människa.

Nej, jag tror minsann att deras pappa sket ut dem genom röven, för de är absolut inget annat än skitungar, och det finns redan så många barn i den här världen, så de är totalt överflödiga om ni frågar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0